Friday, November 13, 2009

Kursus Bina Insan 2009..

Alhamdulillah..saya baru jer habis kursus bina insan zon utara 2009 anjuran MOF di The Cool Point Hotel Cameron Highland...Apa yg best kali ni ialah saya pergi bersama dgn isteri saya..lebih bermakna kursus ni sgt sesuai utk kami..so ni kali kedua aku g cameron highland bagi tahun ni..first dlu pi honeymoon.2nd pi kursus lak..so secara tak langsung mengingatkan memori aku time honeymoon dlu..hehehehe..so kursus ni byk sgt faedahnya..aku bersyukur kerana aku n isteri telah terpilih menyertai kursus ni bg jabatan di bawah MOF.byk juga la jbtn yg join seperti LADA, Kastam,JPPH dan jbtn akauntan..so suasana kat sana still sejuk juga la..kursus ni lebih menekankan kerohanian dan juga apa tugas2 kita sebagai insan hamba allah di dunia ini..kelas di sana seperti kelas agama, kuliah agama, aktiviti berkumpulan dan juga Qiamullai.so kena bangun awal la..solat suma solat berjemaah..byk benda baru yg aku dpt pelajari di sana dan secara tak langsung aku dpt gunakan dalam kehidupan seharian, kehidupan rumah tangga, kehidupan sebagai anak soleh dan juga kehidupan sebagai pekerja..

No comments:

Post a Comment